Online betalen
Veilig online betalen is heel belangrijk voor de consument. Online betalen is onze verzamelterm voor de thema's online betalingsverkeer, identificatie, blockchain en andere relevante onderwerpen. Het gaat hierbij om veilige transacties, voor zowel webwinkels als consumenten. Veilig online handelen met vertrouwde personen, die gemachtigd zijn om bepaalde handelingen te verrichten.
Thuiswinkel.org volgt alle ontwikkelingen op betalingsgebied op de voet. Waar vroeger innovatie gepusht werd door de banken, is er tegenwoordig steeds meer behoefte aan een goede wisselwerking tussen alle betrokken partijen. Wat werkt wel en wat werkt niet? Waar draaien we als sector warm voor en welke ontwikkelingen zijn minder positief?
Alle artikelen in Online betalen
Filter op
-
Nieuwe business partner: NOTYD
Gepubliceerd op 14 maart 2024Thuiswinkel.org heeft een nieuwe business partner: NOTYD. We spreken Caroline Lanslots, Managing Director, over het bedrijf.
-
Wat staat er in de herziene richtlijn Consumentenkrediet? (CCD)
Gepubliceerd op 20 november 2023CategorieDe Richtlijn Consumentenkrediet heeft als doel consumenten beter te beschermen en tot een transparantere markt voor consumptief krediet te komen.
-
Sprinque: ‘Veilig groeien in de digitale wereld’
Gepubliceerd op 11 september 2023KennisartikelHet in 2021 opgerichte Sprinque heeft als missie om B2B-bedrijven veilig te helpen groeien in de digitale wereld. Vandaag spreken we Jeroen Ruigrok, Commercieel Directeur, over de groei van het bedrijf, de uitdagingen die zij meemaken en hoe Sprinque de leden van Thuiswinkel.org verder kan helpen met deze unieke waarde.
-
Pay biedt betalen in termijnen voor de zakelijke markt
Gepubliceerd op 27 februari 2023CategorieOnze business partner Pay. biedt nu ook betalen in termijnen aan voor de zakelijke markt in samenwerking met in3. MaxICT is de eerste webshop die de betaalmogelijkheid in3 aanbiedt.
-
Studie: betalen in 3 termijnen zonder rente leidt tot 72% hogere gemiddelde orderwaarde
Uit onderzoek is gebleken dat consumenten online gemiddeld 72% meer uitgeven als ze aankopen gespreid kunnen betalen.