Geschillen

Klachten en geschillen... vrijwel elke webshop krijgt er weleens mee te maken. De kunst is om goed om te gaan met de klacht en die naar tevredenheid van beide partijen op te lossen. Maar hoe doe je dat? 

Klachten - Man Geeft Feedback 800 X 400

Naast dat ontevreden klanten niet meer bij jouw webshop kopen en je dus klanten verliest, geven ontevreden klanten hun negatieve ervaringen ook door via reviews, social media, vrienden en familie. Om te voorkomen dat ontevreden klanten niet meer bij jou kopen en hun negatieve ervaring delen met anderen, wil je de klager tevreden krijgen. Een klacht is een kans om een ontevreden klant tevreden te maken. Dit is dan ook de kracht van een klacht. Je kan door een klacht een ontevreden klant tevreden maken en op die manier zorg je ervoor dat deze als klant blijft behouden. 

Wij helpen je met tips en voorbeelden. Onze jurist Ank van Heeringen beschrijft regelmatig uitspraken van de Geschillencommissie in begrijpelijke taal. Zo kun je leren van andere cases. Heb je nog vragen, of kom je er met de klant niet uit? Neem gerust contact met haar op. 

Alle artikelen in Geschillen

Filter op

Artikelsoort